Fin dag


Idag har himlen varit klarblå och solen skinande! Det är förresten fortfarande så men jag orkade inte sitta kvar ute och sola till slut. Tog på mig hög solskyddsfaktor så känns inte som att jag ser någon skillnad men det är ändå lika bra, solen är så himla stark och även farlig, ju. "Duktiga Hanna!"


Blir alltid mycket bokläsande när man sitter i solen. Slukade Dödergök av Katarina Wennstam - läsläsläs! Började idag lite smått med Syskonkärlek som ligger under, känns bra att köra på med en lite mer lättsam bok nu efter en rättså allvarlig kriminalroman. PS, vad fula fötter jag har :(

Igår lärde jag mig om Bredbandstelefoni och Stadsnät men det är fortfarande mycket jag inte har koll på, det blir till att läsa på mer om det så man kan svara på alla kluriga frågor kunderna ställer. Ibland känns det som att de bara testar oss och vill se hur mycket vi egentligen vet hehe :p Efter utbildningen gick jag och Sara och tog en fika i solen :) Senare gick jag och Marcus iväg till hans kompis från skolan där han lär sig portugisiska. Han är från Iran så vi blev bjudna på iransk mat och godis, fick lära oss en hel del om Iran och hade det trevligt. Jag var sugen på att gå ut på kvällen sen men folk verkade vilja stanna inne, har kanske att göra med att vi inte får löning förrän om en vecka typ.. Var lika bra egentligen eftersom att jag är så pank.

Ska snart gå till affären och köpa mjölk till min shake och sen ikväll ska vi på bio. Det lär bli Kick-ass med grymt roliga skådespelare i. Jag är iof riktigt sugen på Dear John, en Lasse Hallström-film med Channing Tatum och Amanda Seyfried, men det blir nog svårt att övertala M att gå med på att se den... Får annars dra med tjejerna från jobbet, de lär vilja se den också ;)

Postat av: Nickan

Hej du! Du ser ju riktigt brun ut! ;-)) Här hemma är det ingen risk att någon är brunare, ingen sol som man kan sola benen i i alla fall. Hoppas ni mår bra, Kramiz


Datum: 2010-04-26, Tid: 21:18:52
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.