Internet!


Yes! Äntligen kan man gå in på nätet hemma igen :) Grymt skönt med obegränsat surfande, lär bli en del streamande, till exempel har jag inte kunnat se Paradise Hotel sen jag åkte från Sverige :O

Helgen då, ja, det blev party i lördags för min del. Åkte först till de svenska grabbarna och hängde där ett tar innan vi drog till en tjej som firade födelsedag. Hon (och typ alla andra svenskar som var där) jobbar där jag ska börja nästa vecka så det känns bra att ha bekantat sig lite med dem. Det var en trevlig kväll, dock kände jag mig inte så jättepigg (har ju inte druckit på ett tag så tål inte så mycket haha) så jag följde inte med ut, utan drog hem vid tvåtiden. Hade ingen lust att bli packad bland folk jag inte riktigt känner så känns som ett bra beslut :p Väldigt schyssta taxichaufförer har de här i alla fall, eller jag hade turen att få åka med samma kille dit och hem. Han gav mig ca 20 kronor rabatt vid varje resa haha, så det var som att han dricksade mig istället för tvärt om :) Tråkigt nog tog jag inte med mig kameran till festen så har inga bilder därifrån. Jag har överhuvudtaget varit dålig på att ta kort på senaste så har inte så mycket att visa.. Får bättra mig!

Igår spöregnade det typ hela dagen så det kändes okej att stanna i sängen och käka chips :p Idag verkar det vara lite bättre väder så vi ska snart gå ner på stan och kolla runt lite. Skulle vilja köpa ett element för det är skitkallt i lägenheten, kallare än utomhus - inte okej :S Ska spana in en frisör också som tjejerna i lördags sa skulle vara bra, jag är i desperat behov av en hårfärgning/slingning.

Aja, gotta go. Vi höres :)


Update: Nu spöregnar det igen :( Får se om det blir stan eller bara gå och handla tacos :p

Postat av: NIckan

Så bar med Internet, då behöver jag inte vara orolig för din farm :-))

Kram


Datum: 2010-02-01, Tid: 20:34:56
Postat av: Hanna

inte alls ;) jag håller på att snygga till den lite som du kanske kan se hehe

kram


Datum: 2010-02-02, Tid: 16:25:11 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.