Jobb


Hej igen!

Idag har det varit finfint vader, sa det har blivit en powerwalk som var riktigt jobbig ska jag saga! Det ar valdigt mycket backar har pa on sa benen blir hyfsat mora efter nagra vandor upp och ner.. Nu har jag iaf fatt mina springskor nerskickade sa jag kan ga ut och rora pa mig oftare ;) Eller nat..

De ringde igar fran jobbet och berattade att jag fick det, sa borjar nasta tisdag. Det ar en kille som ska komma ner fran Sverige som ocksa ska borja sa vi ska ga upplarningen tillsammans. Far hoppas det ar en trevlig prick...eller snygg haha. Skont att fa lite mer tid att glida i alla fall.. och hoppas pa sol den kommande veckan :)

Internet ar fixat ocksa sa nu far vi surfa obegransat men jag skulle egentligen hellre vilja ha tradlost.. Aja en sak i taget, mobilt funkar val ocksa :p

Mer da... far se vad som hander i helgen, om M blir kallad till bortamatch pa sondag aker han redan imorgon sa jag har lyan for mig sjalv he he. Lar ju inte bli sa mycket party kanske men man vet aldrig :p Kanske tar jag mig till en biograf, kanner att jag vill se den dar Avatar nan gang. Lite mobbat att ga sjalv iof..aja ar anda mobbad utlanning har ju sa far se.

Vet inte om jag har sa mycket mer att beratta.. Har sett tva till kackerlackor hemma sa ar uppe i hela fyra stycken nu! Fy fan sager jag bara.

Simma lugnt nu, jag vet att det ar helg men gor inget som jag inte skulle gora!
Ciao
Postat av: angie release remix!

nr.1 : GRATTIS TILL JOBBET :D kommer bli skitbra!

nr.2 : Om han inte är snygg den nye killen, byt jobb;) haha näää!

nr.3 : AVATAR ÄR ETT MÅSTE VARE SIG DU ÄR SJÄLV ELLER INTE!!!!

nr.4: Angie saknar Hanna <3


Datum: 2010-01-29, Tid: 18:45:21
Postat av: Hanna

nr. 1: TACK ;D

nr. 2: mm får nog bli så :p

nr. 3: ja, jag ska försöka komma till skott, vill ju se den!

nr. 4: Haninini saknar Angie-pooo!


Datum: 2010-02-01, Tid: 15:01:29 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: annelie

åh vad roligt att du fick ett jobb!! grattis!! <3


Datum: 2010-02-01, Tid: 17:44:52
Postat av: Hanna

tack babe :)


Datum: 2010-02-02, Tid: 16:22:44 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack babe :)


Datum: 2010-02-02, Tid: 16:23:24 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.