sjukling


buhuuuu! stackars mig, jag har gått och blivit sjuk :( vet inte hur det kom sig men i måndags på jobbet började min röst plötsligt strejka och jag kunde knappt prata :p sen fick jag huvudvärk och feberfrossa. har varit hemma i två dagar nu och har tröttnat, fy vad trist det är, speciellt när solen skiner som aldrig förr! har legat halva dagen i sängen och halva i badet och tråkat.. är godissugen så ska nog pallra mig iväg till affären senare. M är också lite krasslig så han har också vart borta från jobbet, snart går vi väl varann på nerverna hehe :p

kollar på pulp fiction nu, grym film :) igår såg vi the proposal, den var riktigt rolig, sandra bullock är riktigt bra. vill se hennes nya, the blind side när den kommer på bio här.

nu ska jag fortsätta kolla och låta internet vila för jag håller på att tanka ner film, går jäkligt sakta :/ natural born killers blir det iaf, tarantino såklart :)

Postat av: Nickan

Hej hej! Synd om dig, Jesper och Lina är också krassliga, inte roligt men hoppas det går över snart. Jag har varit hos Anna idag och hon hälsade så mycket till dig! Hälsa sjuklingen, kram ;-))


Datum: 2010-04-29, Tid: 20:31:06
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.