Promenix

Nu är det dags för en promenad i solen, det är så mysigt att knalla runt i Sundbyberg/Solna. Oftast blir det att jag går eller springer runt Lötsjön och Råstasjön, som väldigt många andra också gör.
Jag har laddat upp med frukost i form av soppa och jordgubbar! Kanske nämnde förut att jag går på diet, jag har ett matschema där dagarna ser lite olika ut. Alla dagar ska jag äta soppa så mycket jag vill, vilket är skönt för då behöver man inte gå hungrig. Soppan har jag lagat själv efter recept, massor av grönsaker! Idag får jag förutom den också äta andra grönsaker och frukt. Eftersom jag fuskar lite och dricker alkohol är den väl inte lika effektiv men jag  gillar metoden skarpt. Tror inte på dieter där man ska äta pulversoppa eller bars och gå hungrig resten av dagen, det funkar inte. Inne på andra veckan nu och jag mår bra!
Man ska väl egentligen undvika kaffe under dieten men vafan jag är bara människa!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.