For every kiss your beauty trumped my doubt


Nej, här händer inte mycket. Eller händer det för mycket för att jag ska hinna blogga kanske?

Tänkte ändå i vanlig ordning ge en rapport om helgen, som var (i vanlig ordning igen) fullspäckad. Min helg börjar i och för sig på onsdagar typ, rätt nice ju :)

Onsdag - Pubkväll på Morfar Ginko med Angie, Strid (med respektive) och Verran. Mysig kväll, Angie var på g! Själv var jag lagom, så åkte hem till J efteråt och så kollade vi 127 Hours, helt ok, jag gillar James Franco så.


Haha bästa bilden jag kunde hitta på Ginko

Torsdag - Helt spontant styrde jag och bror min törstig torsdag hemma hos Mamma. Hans Nathalie, Lina och hennes Jocke kom på besök och vi åt en god middag som Jesper lagat. När Lina och Jocke inte orkade med oss nattugglor längre åkte de hem till Bålsta och då åkte helt plötsligt vodkan fram.. Tydligen hade boxen tagit slut och då var man ju tvungen att vara en god värdinna och blanda massa smarriga drinkar. Dock har jag nu i efterhand blivit anklagad för att ha "förstört" de andras jobbfredag..


Visst dukade jag fint :)

Fredag - Jag var väldigt långsam den dagen.. Efter mycket degande fick jag skjuts till Mary där hon, jag och Julls käkade nachos. Maria var inte särskilt taggad till en början men efter att jag lekt bartender igen var saken klar. Vi åkte in till söder och Imperiet där en hel drös med folk var, Angies Adde hade fyllt år så han skulle firas. Efter ett tag joinade även Sommar och Brandt så vi hängde mest med dem. Vi ringde också in Verran och Lollan som var med ett gäng killar, de var lite för många och lite för unga för stället så de drog till Charles Dickens istället och lite senare gick även vi dit. Kvällen slutade med att alla försvann (eller så försvann jag) och jag åkte till Solna för en ensam nattpromenad hem. Verran var tydligen riktigt kalas (enligt alla andra) men hon döljde det rätt väl för mig, tills ca 04.30 då jag får ett sms från henne "Jag är ful".


Verran som vi är vana att se henne

Lördag - En väldigt trevlig kväll, kickades igång med kräftor, goda ostar och vitt vin med Mamma. Fan vad jag älskar kräftor! Efter middagen åkte jag in och mötte upp Lillan o/co som var ute för att fira Bellas födelsedag. Jag hann ta en shot på Sogni innan vi skulle vidare till Entourage (? inte lätt att hänga med i alla namnbyten på klubbarna). Inte riktigt vårt ställe eller klientel men Linneas Nicklas skulle dj:a. Vid tvåtiden åkte jag hem till Alexander som hade lite folk hos sig. Vi shottade gin (usch) och lyssnade på oväntad musik typ. Trevligt.


Lyx!

I söndags var det födelsedagsfika hos släkten på Ekerö. Det var väldans längesen vi sågs så det var trevligt. Kul också att få se deras nybyggda hus, riktigt fräscht och fin utsikt över vattnet i Sommarstad.

I måndags blev det bio med Julls, Sucker Punch. Jag tycker den var rätt lame, en del snygga tjejer men inte så mycket mer. Hon gillade den dock skarpt! Efter bion åkte vill till O'learys och käkade hamburgare och drack öl. Bra måndag!

Idag har jag varit ganska duktig faktiskt, sov hos Maria inatt och när hon skulle till jobbet imorse tog jag en promenad hem. Skönt sätt att starta dagen på. Dessutom behöver jag röra lite på mig.. Igår var jag ute och gick i 2.5 timme, bland annat i Hagaparken, väldigt mysigt. Nu ska jag snart tvätta, fan vad kul!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.