Ledig imorrn!


Imorgon är det som ni vet röd dag i Sverige, vilket betyder ledigt för oss svennar på ön också! Låt oss hoppas att solen skiner på oss då för vi har planerat poolhäng på dagen.. Just nu hånar vädergudarna oss med mulen himmel och sporadiskt regn :( Hur som så blir det nice att vara ledig. Imorgonbitti blir det champagnefrukost på Porto Mare som vi var på förut, denna gång ska vi fira Anna som fyllt år :) Gött gött!

Ikväll blir det Body Pump på gymmet sen hem och sooova. Jäkligt trött och gnällig denna vecka, kan ju bero på vädret. Eller min hemlängtan kanske! Snaaart snaaaartsnartsnaaart kommer jag. Jag förväntar mig att alla väntar på mig och är redo med skumpan btw!

Nu: Jobba sista timmen denna onsdag! Trevlig kristi himmelsfärd och Fred åt alla.

Postat av: Nickan

Hej hej! Ni fick kanske lite sol till sist ;-)) Här har det regnat och varit sol, lite sånt väder som du brukar ha. Nu har Jullan varit här och hämtat nyckeln, nu är det nära!! Kramiz


Datum: 2010-05-13, Tid: 16:38:35
Postat av: Hanna

grymt! :) njaa vädret växlar hela tiden mellan mulet/sol/regn.. tråkigt att inte komma hem som neger :( aja får hoppas att det blir sol i helgen, har nu två solmöjligheter kvar!


Datum: 2010-05-14, Tid: 11:37:16
Postat av: Nickan

Nu är det dax att börja skriva lite!!!!

Åker till landet i morgon, ska jobba i Åkersberga måndag morgon. Kram


Datum: 2010-06-19, Tid: 21:44:29
Postat av: Hanna

haha jobbigt att skriva! får se om jag kör igång senare igen :)


Datum: 2010-06-21, Tid: 08:52:35
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.