Påsk!

Kolla vad vårigt vi har det på vår balkong numera. Sitter just nu med en kopp kaffe och tittar på alla människor som går omkring på gatorna, mys. Det har blivit så att jag suttit här varje dag och kväll så fort jag ska äta/dricka kaffe/röka/inte kan sova osv. Vet inte riktigt vad grannarna gillar det, ibland har jag kanske lite hög musik.. tur att jag har bra musiksmak ;) Något som är ganska jobbigt är att vi verkar ha fått en bifamilj på halsen, det är alltid minst 3 bin som sitter och solar (eller vad de nu gör) på fönsterblecket. Ska försöka bli vän med dem så kan vi ju dela på balkongen :)

Nu ska jag snart duscha och sedan åka in till stan och möta upp Angie för ett glas vin eller två.

Imorgon är det AIK-göteborg på Råsunda! Jag ska gå med Tessan, like old times :)

Trevlig lillördag!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.