10 minus!?


Fiiifan vad kallt det är nu! Till och med jag som gnäller på mina kompisar för att de är så klena (sjuka) börjar snörvla och ha mig. Antar att det är kylan? Aja snart slipper jag väl den så ska inte klaga så mycket. Det behövs ju kyla för att snön ska ligga kvar och snö behövs för julstämningens skull! Sen får den gärna smälta fort som fan tills när vi ska till Storvreta och så till nyår också. Alexander sa en bra grej häromdan; va skönt det vore om nyår var på sommarn. Han har ju helt rätt, det vore nice ;)

Igår klantade jag till det som vanligt, fick för mig att det var en innebandymatch som jag ville se i Eriksdalshallen men när jag och Mamma (som jag hade lurat med mig) nästan var framme blev jag lite osäker. Självklart har jag snurrat till det och var inte en kotte i hallen. Hyfsat pinsamt när jag hetsat Mamma för att vi skulle hinna haha. Aja, det var ju inte så mycket att göra och för att det inte skulle vara en helt bortkastad biltur bestämde vi oss för att äta middag ute. Vi hämtade upp Lina som var i stan och satte oss på Jensens Bøfhus på Vasagatan och det blev till en riktigt mysig kväll istället :) 


Det bästa med Jensens är glassen - man får ta om hur många gånger man vill :D

Ikväll ska jag och Verran åka till Eriksdalshallen för ett nytt försök att kolla matchen. Det är Bajen-Sumpan och med 12 segrar på lika många matcher är såklart Bajen vinsttippade. Dock måste de ju klanta till det någon gång och för min del får det gärna bli ikväll.

Postat av: veronica

hahahahahahahaha jag gillar det!!


Datum: 2009-12-22, Tid: 23:41:55
Postat av: Mirella

Underbar blogg <3


Datum: 2009-12-23, Tid: 01:18:30 URL: http://miwwe.blogg.se/
Postat av: Hanna

sötnos :)


Datum: 2009-12-23, Tid: 10:44:28 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.