bakis


Idag är en seg dag för mig. Gårkvällen var trevlig - jag och Jenny åkte och förade hos en killkompis och sen blev det en runda på stan också. Vi hann med en abonnerad fest på ett ställe vid Sveavägen, Magenta, en snabbis på Pilot och slutade på Grodan. Vid det laget var jag så full att jag inte kunde göra mer än att sitta och titta rakt framför mig haha. Fattar inte riktigt vad som hände :p.

Idag har jag inte lyft många fingrar, ens för att äta. Är sjukligt hungrig då jag endast har ätit en stor chokladboll och lite ananaspaj. Skulle behöva ett riktigt bakismål, typ en Gyrostallrik eller nåt annat från Corner. Mmm..

Ska faktiskt ta och göra liv i de planerna nu tänkte jag. Ska möta upp J och så ska vi käka och senare ikväll är det ju Paradise :)
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.