bloggsug?


Nja, har inte direkt haft orken eller tiden att blogga i veckan. Inte nu heller i och för sig, hehe, jag ska upp och äta frukost innan jag åker till Hallonbergen där mina småtjejer ska spela. Det blir en tuff match mot Täby A som verkar ha spelat lite upp och ner denna säsong. Bara tjejerna taggar till ordentligt ska det där går bra, det får blir en promenad ute så att de vaknar (de kan vara riktigt morgontrötta hela bunten).

Frukost var det ja, sen efter tjejernas match blir det lite mer innebandytittande innan jag pallrar mig över till Lina för att hjälpa till innan hennes fest. Ska bli skoj med party :)

Peace and Love

Hoffmaestro släppte denna singel för ett par veckor sen, inte riktigt i samma klass som förra albumet va.. Men helt fel kan det ju aldrig slå om man sjunger om guldpojken Zlatan ;)

 

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.