Bra helg


Nu är det ny vecka och julafton närmar sig med stormsteg! Nu väntar jag bara på snön..

Helg har det varit och en mycket trevlig sådan. I fredags var jag i stan och pluggade lite innan jag skulle på en marknadsundersökning som tog en timme och genererade 500 kronor på Åhléns. Inte alls dumt :) Efteråt blev det såklart lite shopping; en julklapp till Mor och ett par träningstights till mig själv. Får se om det ökar min motivation att träna eller inte...

Lördagskvällen bjöd på lyckad inflyttningsfest hos syster i Solna följt av utgång i stan. Själv hann jag med stopp på TGIF, Collage och Amba innan jag hamnade på marken och blev eskorterad ut. Kändes lagom att kasta in handduken redan vid 2 eftersom jag hade stora problem att stå upp för egen maskin.. Trots mitt egna pinsamma slut på kvällen hade jag roligt så länge det varade. Ibland får man väl bjuda på sig själv lite extra helt enkelt...





Fullt hus blev det allt och jag har ännu inte behövt skämmas över pinsamma bilder på mig själv, tack och lov. Vi får väl se hur länge det dröjer innan någon slänger upp sina bilder från festen på Fejjan.

Söndag blev, inte helt oväntat, en seg dag för mig. Degade i soffan tills jag kände mig tvungen att få frisk luft och följde med Jimmy på innebandy i Eriksdalshallen. Senare på kvällen såg vi Guds Stad, en mycket sevärd film tycker jag.

Idag har jag tvättat och pluggat och ätit en del ananaspaj (mums!). Planen för kvällen var egentligen att träna boxning med Angie men så insåg jag att jag typ skulle ha avlidit om jag hade gjort det. Känner hellre att jag börjar med spinning eller något aerobicspass istället, boxning är så brutalt jobbigt och jag är sjukt otränad haha.

Nej, nu ska jag se om det finns någon paj kvar i köket och om det är nåt kul på TV. Klockan 22 sitter i alla fall jag bänkad framför Paradise Hotel, åh! can't wait ;p Och just det, på tal om det så jobbade Paradise-Stefan i VIP-insläppet på Collage i lördags haha, I got soo starstruck! eller nåt ;)


Paradise-gänget från början av programmet. Stefan är biffen i grå väst :p men mina favoriter är nog Anneli (som kom in senare) och Cimon (längst bak till vänster).
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.