Jag är inte alls bitter. Inte ett dugg.

Juldagen idag. Brukar betyda utgång för de flesta. Inte för mig idag. Har åkt på nån jävla nack-/ryggspärr så sitter som en stelopererad kärring i soffan och käkar chips. Det var den utgången.. Jaja finns kanske värre saker men känns jäkligt segt och jag är riktigt rastlös! Har hunnit se en del filmer idag; Leon, Harry Potter och de vises sten, Berättelsen om Narnia: Häxan och Lejonet och så delar av Sällskapsresan - Snowroller, Shrek 3, Oceans Eleven och säkert några fler. Just nu tittar jag på Wall-E, mysig film :) Efter den lär det bli Inglorious Basterds för den fick jag i julklapp av Lina :D Jag fullkomligt älskar den filmen, nästan för bra är den.


Eli Roth och Brad Pitt, a.k.a The Bear Jew och Aldo the Apache

På matfronten har det väl sett sådär ut också; pizza (med bea såklart) till lunch och middag och så en chipspåse, chokladkola, chokladkaka och 2 liter julmust till efterrätt. Men vafan jag är ju typ sjuk...

För övrigt var julafton igår mysig i vanlig ordning :) Jag får alltid jättebra julklappar men i år var de extra bra. Lina vann klapptävlingen med 21 stycken (jag kom tvåa med 17) så grattis till henne!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.