monday tuesday wednesday and thursday


Sitter i vanlig ordning på bibblan och pluggar. Har just tagit en kaffe- och pepparkakepaus, kände nämligen att jag behövde det. Blev hyfsat irriterad nyss då jag märkte att jag har pluggat fel kapitel i en bok jävligt länge nu :p I och för sig ska jag lära mig dessa kapitel också men de hör liksom inte ihop med de föreläsningar jag är inne på nu. Aja, bara att hoppa tillbaks i boken...


Såhär söt (sunkig) är jag när jag sitter på bibblan

Ingen har väl missat snökaoset ute antar jag?? Sjukt nice ju :) Eller okej, det var jäkligt jobbigt att ta sig hit tidigare idag när det var typ storm och jag hade alldeles för lite kläder på mig. Det är inte lätt att veta hur vädret känns ute när man legat inomhus med nerdragna persienner i cirka två dagar (jag sov till kl 17 igår :O).

Idag planerar jag att sitta kvar här länge och läsa, de stänger vid åtta ikväll och det borde ju räcka med plugg för en dag tycker man.. Men nu är det back to work som gäller, ingen rast ingen vila för mig inte. Ska bara kolla farmen en snabbis innan jag dyker ner i pluggandet igen ;).


Jag är väldigt nöjd över mitt senaste inköp: Rosa Bandet-kalender för 2010 (dah) från Åhléns, 99:-

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.