Nattii


Nu blev det kvällen! Ligger i sängen och tänkte läsa lite innan jag slocknar. Det blir alltså sovdags lite tidigare än vanligt, känns mer hälsosamt än att vara uppe till fyra och sova till två på dagen...

Dagen har varit bra, A kom förbi bibblan efter jobbet och så gick vi hem till mig. Tanken idag var ju Friskis men det verkade vara rätt fullt på de pass vi ville gå på så vi tog en powerwalk runt sjöarna istället. Skönt var det, jag gillar att gå, speciellt i fina miljöer :) När vi kom hem blev det till att laga middag, torskfiléer stektes i någon gräddsås med timjan och apelsin och så var det ris och broccoli till - god vardagsmat tycker jag. Vi kör ju med Linas Matkasse och det kom en ny leverans hem i måndags med massor av gott.

Efter maten blev det Paradise, såklart, följt av The Hangover som A hade med sig (den kom ut på dvd typ idag?). Den filmen är helt grymt bra, en av mina favoriter och jag vet att jag inte är ensam om att älska den. Så sjukt sköna karaktärer, speciellt i Alan och Phil och helt underbar dialog hela filmen igenom, den är liksom inte tråkig under en sekund ens. Jag har i alla fall inte hört en enda person säga att den inte gillade den. Vi fick Mamma att titta med oss och till och med hon skrattade massor ;)


Bradley Cooper som Phil i The Hangover. Mums. Se den. Punkt


Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.