Nostalgitripp tillbaka till 90-talet!

Snart jul! Ville bara säga det :)

Som vanligt noll uppdatering på helgerna här hos mig. Efter min törstiga torsdag hade jag även en törstig fredag och en dito lördag.. Fartfylld helg kan man säga och det är ju kul även om man kanske känner sig lite sliten.

I fredags var jag ju på inflyttningsfest i Huddinge, utklädd till paket! Har en del roliga bilder från den kvällen kan man ju säga hehe. Det var trevligt att festa med syskonen, inte alltför ofta det händer ju :).


Lagbild från festen!

På lördagen kollade jag lite innebandy med mor min och på kvällen bar det av till Angie, där hon och Maria hade lagat god mat som jag fick äta ;) Lite rödtjut på det så var det party igen! Vi bestämde oss för att testa Metro på söder där det endast spelas 90-talsmusik, alltid kul att dansa till gamla dängor ju (typ som den med Aqua nedan)! Efter stängning blev det nattmat på Mc Donalds och sen hemgång för tre nöjda och trötta tjejer.


Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.