/%&=#¤ regn!


En ny dag på bibblan. Fast nu sitter jag i cafédelen för det var någon som redan hunnit paxa bästa platsen.. Det funkar nog att sitta här också, är bara lite svårare att koncentrera mig när jag måste sitta och lyssna på högljudda röster på främmande språk hehe.

För övrigt är jag jävligt lack på Sverige och det hemska vädret vi har här. Regn och massa plusgrader i mitten av december?!! Hur är det tänkt att man ska få någon julstämning då? Ett sätt jag kom på är att titta på något fint luciatåg i helgen. Mina småkusiner har bidragit med den saker i ett par år men nu är de för stora tydligen :/ Får försöka lösa det på annat sätt, det är väl bara att gå till någon kyrka eller så på söndag antar jag..


Jag måste få se ett luciatåg i helgen, även om det så är barn som inte ens vill sjunga i det.

Jag försov mig lite idag, skulle egentligen ha velat börja plugga tidigare så nu får jag sluta lalla runt på nätet. Senare idag blir det träning med småtjejerna, Hej Svejs!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.