Shop til' you drop


Kanske inte helt rätt tid för shopping åt sig själv just nu men vad ska man göra.. Igår när jag och Lina var i Ringen och tittade lite så köpte jag ett par klackar från Din Sko. Var helt enkelt tvungen då det var rea och de endast kostade 199 kronor. Idag satt jag på jobbet och hade tråkigt och surfade runt efter en nyårsklänning när jag plötsligt kom över ett nytt kap från Nelly, en klänning till det magiska priset av 199 riksdaler! Det känns ju nästan lite spooky det där. Eller så är det bara så att min shoppingspärr inte ger utslag på saker under tvåhundralappen..


Kap numero uno från Din Sko

Kuul Top SEK 199, Ichi - NELLY.COM
Kap numero dos från Nelly

Jag gjorde även ett lite dyrare köp idag på SIBA, då jag inhandlade en Canon IXUS 95 IS. Jag har aldrig köpt någon digitalkamera förut, känns inte som min grej att ha en egentligen eftersom att jag alltid har bort saker (t.ex. mammas digitalkamera). Nu känner jag mig dock mogen för det ;) och klart att det är roligt att kunna ta egna fina bilder istället för att alltid behöva sno andras hehe. Måste hitta ett fint fodral till kameran, de som fanns på SIBA kändes rätt barnsliga.. Sen har vi ju smarta Jag som glömmer bort att jag skulle få en digital fotoram på köpet och självklart tänker säljaren inte påminna mig, morr..! Ska allt ta och ringa till affären imorgon och höra om jag kan få hämta ut den för det vore ju kul att ha en med bilder på familj och vänner när jag reser bort :) 


En rosa hade kanske passat mig bättre?

Nu tycker jag faktiskt att jag får sluta köpa saker åt mig själv och börja med julklapparna. Det är ju faktiskt roligt med sådan shopping också :) Ikväll blir det nog hemmakväll, är trött och ska jobba imorgon också så lika bra att sova i hyfsad tid.

Take Care!

Postat av: Linis

Snygg klänning! :) min har kommit idag så ska hämta ut den snart :P nice med ny kamera också! Kraaam


Datum: 2009-12-02, Tid: 12:16:36
Postat av: Hanna

thanks :D får se hur den sitter.. har man tur kommer den på fredag :)


Datum: 2009-12-02, Tid: 13:29:01 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: annelie

åh vad fina saker! bra jobbat :D

<3


Datum: 2009-12-03, Tid: 20:27:49 URL: http://yourvogue.blogg.se/
Postat av: Hanna

tack :)


Datum: 2009-12-03, Tid: 21:21:34 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.