Superhjältejul


Idag är det första december! Första avsnittet av julkalendern och första luckan i chokladkalendern :) Imorse gick jag upp vid 7 och jag visste inte om jag skulle jobba eller ej men självklart ville jag inte missa julkalendern, så jag värmde gröt och glögg och bänkade mig. De senaste årens julkalendrar har inte varit mycket att hurra för men i år har jag på känn att det kan vända. Just morgonens avsnitt var väl inte så spännande men det har potential att bli bra! Det handlar alltså om superhjältarna Stålhenrik och Supersnällasilversara som har gått i pension efter ett liv fyllt av hjälteäventyr. Nu ska de föra vidare superhjältetraditionerna till barnbarnen Vega och Nova. Självklart finns det en skurk med i bilden och redan i första avsnittet fick man träffa superskurken Gjerta. Traditionsbunden som jag är ser jag fram emot att följa julkalendern och hoppas innerligt att det inte floppar i år igen.


Superhjältejul. Barnbarnen Vega och Nova är sjukt söta

Jobb blev det till slut idag och det blev på ett lugnt ställe (därav bloggandet). Angie har lurat med mig på boxning ikväll och vi får väl se hur man klarar sig, jag har ju inte tränat alls på sisådär 3 veckor. Man blir bra lat för jag känner mig inte direkt taggad men det kanske kommer ;)

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.