Why does it rain?


Idag är det jobb i växel som gäller för mig. Känns helt okej, jag behöver ju pengarna men jag behöver verkligen plugga också. Måste verkligen shape up på pluggfronten alltså.. Jaja, får panik när jag tänker på skolan så lämnar det :p En ny grå dag är det i alla fall, precis som alla andra senaste tiden. Sjukt tråkigt väder, man blir alldeles seg och jag har haft huvudvärk de senaste dagarna (vilket jag skyller helt på vädret).

Igårkväll såg jag och J film, (som vanligt haha) Saw II blev det. Jag gillar verkligen Saw-filmerna, i alla fall ettan och tvåan. I och för sig är var det inte direkt jättekul att se tvåan igen när man visste från början vem som är "the bad guy". Men men vi ska nog fortsätta och se alla, det var längesen jag såg dem och nu går ju också Saw VI på bio, den vill jag se :) 

  

Förresten kom jag på att jag aldrig skrev vad jag tyckte om New Moon som jag såg förra veckan. Jag gillade den skarpt! Innehåller det mesta, en fin/tragisk kärlekshistoria, mycket action och humor. Det är väl lite mer för tjejer kanske men jag tror att många killar uppskattar den också. J tyckte den var bra i alla fall :) Jag funderar på om jag ska börja läsa Twilight-böckerna nu.. Alltid när jag ser filmatiseringen av en bok efter att jag har läst den blir jag besviken på filmen. Med Stieg Larssons Män som hatar kvinnor gjorde jag tvärt om och det tror jag var bra, blev varken besviken på filmen eller boken.


De tre huvudpersonerna i New Moon. I första filmen tyckte jag Edward (Robert Pattinson) var hetingen men i den här filmen höll han inte alls måttet. Bella (Kristen Stewart) däremot verkar bara bli snyggare och snyggare.

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.