Alla Hjärtans Dag


Idag har jag hittills bara varit sängliggande, fick besked om att det regnade ute i förmiddags så jag har inte haft någon lust att gå upp helt enkelt. Nu kan det ju vara så att det har slutat regna, tänkte faktiskt kliva upp och titta snart. Har inget fönster man kan se ut genom i sovrummet (låter kanske konstigt?) så har ingen aning hur det är ute faktiskt. M har match klockan fyra (oj det är typ snart) så kanske ska knalla upp och kolla. Det är en rätt lagom lång promenad men man blir fan helt slut på vägen dit för planen ligger uppåt om man säger så :p Tar kanske en kvart att gå och oavsett hur sakta man går blir man svettig pga backen..

Senare ska vi till Madeira Shopping igen och gå på bion som vi alltså missade igår. Hyfsat pinsamt för personalen lär känna igen oss och undra varför vi inte gick på filmen igår. Det är rätt litet och troligtvis samma personal i den enda kassan haha. Aja, vi får låtsas att det är normalt beteende i Sverige så känns det nog bättre.

Kanske blir en trevlig middag också, det är ju trots allt hjärtedagen. Inget dyrt dock om jag ska betala själv - är fan pank som en kyrkråtta nu :( Och nej det har ingenting med min shopping att göra, what so ever!

Nu måste jag kliva upp så jag inte missar matchen helt och hållet, PEACE OUT


Sänder ut extra mycket kärlek till er jag älskar idag

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.