faaen då


Jag har lääänge gått och suktat efter en vit tatuering, dock har jag hela tiden skjutit upp det eftersom jag inte vetat var på kroppen jag vill ha den. Nu hade jag dock, sen jag kom till Madeira, faktiskt bestämt mig för att göra den eftersom det är mycket billigare här än hemma.

Så ser jag det här idag och tydligen har det gått och blivit en ny trend hos kändisar. Damn it! Nu känns det helt plötsligt töntigt och härmapigt att göra det :(

Inte för att någon annan skulle bry sig nämnvärt om vad jag gör eller inte gör men ändå, jag gillar inte att hoppa på sådana trender, speciellt inte när man redan tänkt tanken innan. Jag menar, var det tvunget att bli en trend precis nu? :p Aja, det finns ju massor och massor som har vita tatueringar sen länge så hade knappast varit något unikt i alla fall. Får se hur jag gör nu, jag tycker ju fortfarande att det är skitsnyggt :)

Postat av: LL

COOL! Jag gillaren!


Datum: 2010-02-21, Tid: 21:34:02 URL: http://llott.blogg.se/
Postat av: Nickan

Hej hej!

Har inte läst på ett tag så det var lite kul. Skönt att det lugnat ner ser. Här har varit kanonväder idag, nice! Blev lite orolig att du skulle pierca dig, du vet ju vad jag tycker om det!! Hjärtat var fint. Kramiz


Datum: 2010-02-22, Tid: 23:33:43
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.