Jag är sämst


Nu har det fan varit soligt typ hela dagen och vad har jag gjort då?? Jo, jag sov till 12 sen har jag inte gjort någonting i princip. Spelat kort typ. Fan jag som vill ha färg, så går jag inte ut i solen.. Grejen är den att jag vill ha trädgård eller balkong så man kan ligga och steka. Har ingen lust att gå ut på promenad bara för det är sol, känns inte som jag blir så brun då :/ Aja, får ta tag i det där snarast, annars blir det solariet för jag är vit asså..

Nog om det. Nu har M just åkt på bortamatch i Lissabon igen så jag är själv hemma. Ska nog ta och gå ut lite snart och handla och sådär. Kanske borde laga någon form av mat liksom. Sitter och käkar godis som Mamma skickat ner, mycket uppskattat här :D Ikväll kan det bli fest hos samma tjejer som förra helgen men får se hur jag gör med det. Kanske dags att inviga klubbarna här nere och se om det är något att hurra för.

Igår var vi på tacokväll hos Kim och Linn (de jobbar på mitt jobb). Jättetrevligt och gott :) På hemvägen fick vi låna Kims Mazda så nu har jag åkt bil här också :p Det är lite halvläskigt, både för att vägarna här är skitsmala jämfört med hemma och för att alla kör som biltjuvar. Vi klarade oss hem i alla fall så var inte oroliga ;)

Nej nu räcker det. Trevlig helg på er och tjing tjing!

Postat av: ´Nickan

Ja du nu får du faktiskt se till att bli lite brun! om sex dagar åker jag och då ska jag bli brun i alla fall ;-)Kramiz


Datum: 2010-02-07, Tid: 16:56:57
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.