Klimatkaos


Fick just ett samtal från Anna på jobbet som berättade att det inte blir något jobb imorgon. Vi kommer inte in i huset och tydligen finns det ingen ström heller. Så jag blir alltså hemma imorgon också.

Idag har jag inte hunnit gå ut ännu men tänkte gå och kolla hur det ser ut i området och så måste jag handla. Hoppas affären är öppen som vanligt för jag har inte mycket ätbart här hemma. På videon jag länkade till igår ser man affären vid oss en kort stund med massa vatten och slam framför. Tittar jag ut genom fönstret här ser allt okej ut, vatten på gatan på vissa ställen och lite krossade blomkrukor typ.

Har förstått att det är snöoväder i Stockholm också och flera meter snö?! Låter inte särskilt lockande det heller.. Och så Mamma som är på Teneriffa har också haft regnoväder och strömavbrott.
Vart är klimatet på väg egentligen??
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.