Last day of freedom


Lite dålig update kanske men jag lever, det lovar jag. Igår vad jag alldeles för seg för att orka blogga och idag har jag varit för upptagen med att bara ligga och dega. Det blev ju utgång i lördags och det var ju riktigt trevligt. Började med att möta upp folk från jobbet på FX nere i stan. Sen var vi väl en 10 stycken som satte oss på en gräsplätt och drack drinkar och snackade skit innan vi drog vidare till en bar. När vi kände oss klara där gick vi längs havet till en klubb som hette Molhe som man åker upp till via hiss, jättefin utsikt var det :) Folk droppade av och vi stannade inte länge där utan gick vidare till Jam som blev sista stoppet. Blev ett par drinkar och dans innan jag tackade för mig och drog hem. Kom väl i säng vid 5 - halv 6 sådär och sov nästan tio timmar, skönt. Kameran ligger på andra sidan rummet så orkar inte kolla om jag tog några bra bilder, ni får se sen i så fall.

Igårkväll blev jag skickad till Sa (närmaste mataffären) för att handla godis och när M kom hem strax efter midnatt blev det film (Kopps) och en massa gott. De har inte plockgodis här men rätt okej är det ändå :p Vi brukar köpa typ chips, massa choklad och så har de underbara chokladdonuts<3 Sitter faktiskt just nu och snaskar på en haha.

Imorgon börjar jag ju jobba så önska mig lycka till. Det ska nog gå bra det där, är bara orolig för att det ska vara supertråkigt.. Aja, det märks väl av. Klockan 9 börjar jag i alla fall så nu måste jag se till att lägga mig i tid också.

På återhörande! Ciao
Postat av: NIckan

Hallå där, tänkte önska dig lycka till inför morgondagen. Hoppas det går bra, kram


Datum: 2010-02-08, Tid: 21:41:47
Postat av: Angie pooh

häärligt att höra att haninini min lever :)

hur var partyt i lördags då? blir det nå party till helgen igen?

och du HUR HAR DET GÅTT PÅ JOBBET? trivs du? några hetingar? ;)



nu har angie flyttat klart och har jätefint hemma :) fattas bara taco middag med halal och gänget. KOM HEM! .. nää gör inte det.. inte än iallafall :) tacosen väntar på dig ändå. och jag ;)



saknar dig. puss o käärlek


Datum: 2010-02-11, Tid: 17:25:47
Postat av: Hanna

joda jobbet går bra, jag orkar inte blogga om det just nu hehe får se om det blir senare annars i helgen :)



skönt då behöver jag inte stressa ;) på tal om tacos, det blir det nu :D


Datum: 2010-02-11, Tid: 22:36:14 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.