Lillördag


Kom på att jag kan visa min ring som jag köpt här :)


Riktig bling-bling ;) Kostade ca 8 € på rea om jag inte minns fel..

Tänkte också bjuda på en bra partylåt, bara för att det är lillördag liksom :D
LMFAO - Scream My Name

Postat av: NIckan

Fin ring! Fina naglar också tycker jag, syns att du inte gör mycket om dagarna ;-)

Själv känner jag mig slut, skönt att få åka snart! Kan skicka ner några böcker innan jag åker, kan maila och kolla om du läst dom. Ha det bra så länge, kram


Datum: 2010-02-03, Tid: 20:51:01
Postat av: Hanna

Tack :) Hehe eller hur :p

Förstår det :) Gärna :D Jag har beställt hem ett personbevis som jag vill ha också.. Borde kommer om ett par dagar.

Kram


Datum: 2010-02-03, Tid: 23:40:54 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.