Översvämning!


Jahopp, regnet har öst ner konstant sen igår.. Blev inget stan, utan gick till affären och handlade sen fort hem igen :p

Som rubriken avslöjar hade vi lite översvämning här hemma igår kväll.. Efter maten kollade vi på Pirates of the Caribbean (den första) och sen skulle M gå ut i köket och upptäcker att det är heelt plaskvått. Någon (inte jag iaf) hade tydligen glömt att stänga ett fönster i vardagsrummet så det var som en liten sjö i halva lägenheten. Kul kul.. Det var bara att ta fram handdukar och börja torka, ingenting man vill göra mitt i natten direkt men vad ska man göra. Fortfarande blött idag och golvplattorna ser halvt fuktskadade ut också..hoppas det torkar. Vi upptäckte även att det läcker in under nästan varenda fönster, så vi måste ha handdukar där också. Kan det bara sluta regna eller??


Massa vatten på gatan, man blir inte direkt sugen på att gå ut..



Okej, skitdålig bild men man ser hur lågt molnen ligger över bergen. Rätt coolt men tråkigt :p

Nu har jag just käkat tacorester och tänkte nog börja kolla på alla Paradise-avsnitt som jag missat. Tack vare vissa idioter som skriver på Fejjan om vilka som åkt ut så vet jag lite för mycket men långt ifrån allt så det ska bli skoj hehe ;)

 

Har några random bilder som jag inte lagt upp, så jag gör det nu:


Bild från när jag var på Lido. Inte så kul väder tyvärr


På sommaren är det säkert riktigt nice :)


Jag gick förbi en fin park med massa turister. Vet inte om det är nåt speciellt med den hehe :p


Maritimo möter nåt annat lag från ön (jag har som vanligt sjukt bra koll)


Hörna

 

Det var allt för nu, vi hörs!
Kram

 

Postat av: Nickan

Kul med lite bilder, det ser ju jättefint ut. Ser rätt skönt ut med barmark, fotbollsmatchen såg ju också somrig ut :-== Jag är så less på vårt väder så jag skulle önska att det regnade! Kramiz


Datum: 2010-02-02, Tid: 20:03:19
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.