Trevlig helg!


Halloj,
nu sitter jag på jobbet och ska strax gå hem. Just nu jobbar jag 8-17 mån-tors och så får vi gå en timme tidigare på fredagar :) Väntar på att M ska komma ner till stan så ska vi hitta på någonting. Trist att bara vara hemma när det är helg, i veckan har jag inte orkat någonting annat efter jobbet hehe. Känns som man kan slappna av litegrann när det är helg.. Annars är det mycket mycket mycket att lära sig här. Jag som inte alls är insatt i telekom-branschen kunde (kan) ju knappt någonting innan jag kom hit och nu ska man kunna typ allt känns det som haha. Förutom allt som har med telekom att göra ska man också kunna svara på frågor om fakturor och jag som knappt börjat betala mina egna har lite halvsvårt att hänga med.. Just nu känns allt som ett virrvarr och jag tror inte jag kan någonting men på tisdag ska vi börja svara på kundsamtal och då måste det sitta helt enkelt.. Okej, allt behöver jag inte kunna men jag måste i alla fall veta var jag kan hitta all information, och bara det är krångligt tycker jag. Aja, vi får se hur det går.. Folk som har suttit här i en månad kan skitmycket och jag kan inte tänka mig att jag kommer känna likadant nånsin men det verkar alla andra tro så vi låtsas som det då ;) Nu blev det här kanske lite rörigt haha men jag är helt lost i pallet just nu så ni får ha överseende med det.


Det där är jag om nån vecka ;)

Nu i helgen är det karnival här och fest i stan i typ 5 dagar framöver. Jag har redan sett massor av utklädda barn och folk går verkligen in för det här, har sett ett par riktigt coola outfits :) Ikväll är det meningen att killarna ska klä ut sig till tjejer och vice versa så det är rätt många på jobbet som ska göra det. Jag känner inte för det så blir en lugn kväll istället, kanske bio eller nåt.

Hoppas alla får en grym helg så får vi se hur ofta jag pallar uppdatera framöver :p Vårt jävla internet vill inte fungera för mig så orkar oftast inte ens försöka.

Kramar!

Trevlig resa till mamma i förväg också, hon ska till Teneriffa imorgon!!

Postat av: NIckan

Hej hej!

Tror du är bra på att spela att du kan allt, eller hur?!! Sen är du nog duktigare än du tror. Ska bli skönt att komma iväg i morgon,ska snart sova. Är proppmätt efter Jespers tre-rätters, mums:-) Kram och ha en bra helg och lata dig mycket..


Datum: 2010-02-12, Tid: 23:49:56
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.