Backträning


Äntligen uppehåll från regnet :) Molnen ligger fortfarande väldigt lågt men det har varit rätt soligt idag ändå. Skönt att kunna vara ute lite innan man sitter fast på jobbet..

Jag kom just in från en långpromenad, en liten upptäcktsfärd blev det. Innan har jag bara gått nedåt kan man säga, mot stan men idag ville jag se hur det såg ut uppifrån. Backarna gör väldigt bra för låren och rumpan kan man ju säga, känner mig rätt mör efter nästan 2 timmars gående. Skönt också att det är ljust som på dagen nu klockan sex (ligger ju en timme efter Sverige) och att man kan gå ut utan jacka. Hemma blir det väl nästan mörkt vid tvåtiden eller? ;p



Fortfarande mörka moln men man ser lite blå himmel ;)


Fin utsikt ner mot havet


Ser rätt coolt ut när husen ligger nästan ovanpå varandra

Nu tänkte jag hoppa ner i badkaret med boken jag läser, Hypnotisören (ett bra boktips för övrigt om man gillar svenska deckare). Borde ha läst ut den för länge sen men hatar när bra böcker tar slut :p Sen har jag inga fler böcker med mig så någon vänlig själ kanske vill skicka ner en till mig?

Kram på er :)
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.