Vilket jävla bloggtempo jag har, vad händer!


Hemma igen efter en promenad till (mataffären) och det såg inte alltför illa ut. En hel del lera och slam längs gatorna men utöver det verkar området ha klarat sig bra. Det var väldigt mycket folk i och runt affären, de har väl som jag suttit hemma under helgen och vågat sig ut först nu.

Imorgon ska jag nog ta mig ner till stan och se hur det ser ut där. Eftersom jag inte ska jobba passar det bra att gå till banken, hoppas att "min" bank inte är stängd bara.

Nu ska jag kolla på mitt eget filmtips faktiskt :p Maria (inte Mary alltså) efterlyste filmer som skildrar den amerikanska södern och jag tipsade henne om The Secret Life of Bees eftersom att jag läste boken för några år sedan och den var så himla fin. Maria nappade och tydligen var filmen också en hit så jag har tankat hem den nu och ska titta. Har köpt mig lite kakor och annat gott också, det gäller att passa på när man har Marcus-fritt :D


KitKat och grymt goda kakor som ser ut som mini-donuts i vit choklad :D
Postat av: annelie

åh den filmen är så jäkla bra!!

saknar dig så vännen!

massa pussar


Datum: 2010-02-22, Tid: 15:06:17
Postat av: angie pooh

Hej och hå!

jasså, är det ingen ström ännu på jobbet? eller har ni kaos som i sthlm? :) haha!

hoppas du mår underbart bra hjärtat!

när ska vi äta halal och sjunga Timbaland sånger igen? :)



miss yaa! <3


Datum: 2010-02-22, Tid: 22:13:27
Postat av: Hanna

saknar er båda!



imorgon blir det tydligen jobb så ska se till å somna nu snart.. var nere i stan idag och då fick man inte ens gå till byggnaden där jag jobbar så vi får se hur det ska gå :p

ingen snö ännu ;) men man vet aldrig, vädret är upponer, helt klart!

så fort jag kommer hem :D på brudarnas student kanske ;D

<3


Datum: 2010-02-23, Tid: 00:41:05 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: Linnea

bloggtempot är inte så högt hörru! vill ha mer :)vad händer jaaaooo?


Datum: 2010-02-28, Tid: 21:02:12 URL: http://llott.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.