Bad Romance


Nu när jag har fått ner lite mer musik till datorn kan jag lyssna på favoriterna och tänka på fina minnen :) Roligt det där, att en låt kan få en att komma ihåg saker och personer som man trodde att man hade glömt. Nu tänkte jag iof inte så djupt som det kanske lät där hehe men ändå ;)

Lady Gaga - Bad Romance:
Se till att träna hårt nu medan jag är borta Verran så du inte glömmer texten ;)


Timbaland ft. Justin Timberlake - Release:
Behövs inte sägas så mycket mer än att Reeeeeeeeeemix & Release ska dansa i sommar!

Ola - Feelgood:
Den här får mig alltid att tänka på Maria - You make me feel good!

Nej nu får det vara nog med musik för idag för nu kom M hem så vi ska ner på stan. Jag måste köpa ordentliga kaffekoppar, de som finns här är mini ju.. Tydligen ska kaffekoppar vara rätt små men det skiter jag i, jag behöver ha i mycket mjölk så det äckliga kaffet inte smakar så mycket. Dong skulle skicka ner lite vanligt kaffe, tack för det!

Om ni undrar så regnar det nu så ni behöver inte vara så avundsjuka på vädret just idag..
Kram på er!

Postat av: Angie loves Haninini <3

RELEASE!!! :D hahaa bäst!

saknar dig jättemycket darling!

hoppas du mår bäst i test o att kaffekopparna passar tills Dong kommer ridandes på sin åsna med kaffebönor i säckar på sidorna på åsnan :D

PUSS!


Datum: 2010-01-24, Tid: 00:31:46
Postat av: verran

hanninini jag övar varje dag med din skiva, när du kommer så ska du allt få höra <33


Datum: 2010-01-24, Tid: 21:19:14
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.