Hemmafru?


Så var den här dagen också slut. Vi sov ut idag och gick inte upp förrän runt ett. Jag var lite bekymrad imorse för att jag inte skulle ha någonting att göra idag men det ändrades efter en stund när jag kom på att lägenheten borde städas! Jag har ingen aning om hur det städades innan för det fanns inte särskilt mycket att städa med.. Så jag gick till affären och köpte ett par dammtrasor, rengöringsspray och lite annat. Självfallet fick ett par diskhandskar hänga med hem, så man slipper vara rädd att skita ner händerna. Efteråt kände jag mig riktigt nöjd och firade med kakor (japp, på en torsdag!).

Jag har haft lägenheten för mig själv hela dagen, fram tills alldeles nyss, och blev därför tvungen att laga mat på egen hand för första gången sen jag kom. Det blev pulversoppa som jag kokade upp på spisen och åt med några riskakor, väldigt enkelt och med tanke på det, gott :)

Vi sköt upp besöket till svenskarna tills imorgon ifall någon undrade det :p Har fixat lite musik till datorn nu och ska väl hoppa i säng snart och se någon film som vanligt..

Tänker på er där hemma ofta, saknar er! Fredag imorgon också, hoppas det hålls lite roliga fester...fast inte för roliga som jag missar ;O


Drick lite goda drinkar också, som dessa jag gjorde till mig och Mary på nyår ;)

PEACE
Postat av: Nickan

Kul att se att du blivit lite huslig!! Var inte igår du städade;-)

Ha en bra helg, kram


Datum: 2010-01-22, Tid: 14:22:57
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.