Hälsosam!

Idag har jag tagit min första powerwalk här på ön - skönt! Ännu bättre blir det när jag får mina löparskor för nu fick jag offra tygskorna och det kändes väl sådär i fötter och benhinnor.. Det är så mycket backar upp och ner att man behöver bra dämpning i skorna. Nu har jag just ätit lunch i form av avokado, tomat och mozzarella :) Egentligen skulle jag ha stekt ägg och bacon också men den jävla spisen blev aldrig varm. Nu verkar den dock ha gått igång och jag har svårt att få av den, det står nämligen inget på knapparna så jag vet inte när ratten står på noll.. Aja det får lösa sig innan jag drar och kollar på fotboll.


Min träningsoutfit - visst ser jag seriös ut ;) Ska fixa en snygg keps också sen är looken fulländad

Det är lite växlande molnighet idag, rätt skönt faktiskt. Ska hoppa in i duschen, sen kanske det är lika bra att börja röra sig mot fotbollsplanen eftersom att jag troligtvis kommer gå vilse ett par gånger.

Hoppas ni haft en bra helg hemma. Har jag missat nåt kul??
Postat av: angiepoo

DUKTIG FLICKA :)kepsen kommer göra susen!

hur gick det på matchen då? sprang gubben in o gjorde några kassar? :)



hur mår du annars min kära?

tänker på dig<3

PUSS från Angie


Datum: 2010-01-18, Tid: 00:03:26
Postat av: Hanna

visst :D

nope, blev inget inhopp och de förlorade med 1-0..



lite hemlängtan men annars är det bra ;)

när ska du börja blogga??

saknar dig!! <3


Datum: 2010-01-18, Tid: 00:52:46 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: Angie here again :)

Hur går det för dem i serien då?

Du får väl hoppa in i målet så kommer ni LÄTT vinna. HALAL-Spiderman/woman/it! :) haha!



hemlängtan? nääää! här är det ju kallt o jäkligt ;) hur är vädret i fantastiska portugal?

jag blogga? .. huur? :D vet inte ens hur man gör. kom ju på här på din fina blogg hur man kan kommentera 1 år senare :p



Tänker på dig stumpan. Saknar dig mé!

Puss o kraaaam <3


Datum: 2010-01-18, Tid: 22:32:57
Postat av: Lina

blogga mer sego :)


Datum: 2010-01-19, Tid: 12:40:32
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.