I know


Jag ligger lite på latsidan här när det gäller uppdatering känner jag... Anledningen är väl egentligen ingen speciell, jag känner bara inte att jag har så mycket intressant att blogga om och eftersom jag skriver för min egen skull så finns det då ingen anledning att skriva.

Sedan jag skrev sist då... Jag har åkt till Uppsala och spelat Storvreta tillsammans med junisarna ;) Jävligt roligt hade vi med mycket fest och lite innebandy. Om jag säger att båda lagen som kom till final i vår åldersklass lirade i vår grupp så förstår man kanske varför det gick sådär för oss, hehe. Sen hade vi ju heller ingen riktig målvakt med oss.. Anyway, det var ju för att ha kul som vi var där :)


Jag fick (bland andra) ställa upp för laget i kassen och konstigt nog blev jag matchens lirare haha...


Det har också varit Nyårsafton, vilken jag spenderade tillsammans med flickorna, först hos Maria med god middag och goda drinkar och Veronica ;) senare vidare till Angie & co som styrde fest i en röjig källare hehe. Kul kväll, fastän jag var nyktrast i sällskapet (typ).


Den gyllene trion ;)

Nu är det i alla fall 2010 och det känns som att detta år kommer att se lite annorlunda ut än förra året för min del..

Om prick en vecka åker jag till Madeira (Portugal) för att bo hos Marcus. Från början skulle jag åka dit och fortsätta plugga på min distanskurs men jag har bestämt mig för att hoppa av den. Det var helt enkelt inte min grej med distans och jag vet inte ens om det var rätt ämne. I alla fall betyder det att jag måste hitta ett jobb för att kunna stanna kvar till sommaren (Maj, närmare bestämt).

Troligtvis kommer jag uppdatera lite oftare därifrån så att ni här hemma kan ha lite koll på mig i alla fall :)

I lördags styrde flickorna mina en avskedsfest för mig hos Angie. Jag blev bjuden på middag och så hade de ringt in några av favoritgrabbarna ;) Grymt trevligt var det, jag älskar er allihop :)


Jenny, Maria, Jullan och Angie

Blev en del lekar, det kanske var en bidragande orsak till den ordentliga fyllan man fick?

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.