Madeira Shopping


Idag har vi varit i ett shoppingcenter och kollat runt lite. Jag köpte linsvätska och sen var tanken att jag skulle köpa skor som jag kunde promenera lite längre i, för nu har jag mest klackar. (faaan nu kom jag på att jag har glömt springskorna hemma! helvete!) Aja får väl köpa det också sen.. I alla fall så hittade jag inte det jag sökte, typ bekväma kilklackar, utan jag hittade in på Zara istället. Där fanns, precis som hemma, grymt fina skor och dessutom till väldigt bra rea-priser :) Lycklig gick jag hemåt med ett par helsnygga heels som jag kanske inte kommer promenera runt i så mycket men jag får helt enkelt stå still och vara snygg :p


30 euro för dessa pjäser. Det är ju som hittat!


Där ser ni min fina resväska också som jag inte riktigt har packat upp ännu..

Efter typ en timmes svärande över att jag aldrig fick igång gasen så lyckades jag äntligen. Så nu har jag satt på en tvätt och lagt mig på sängen för att kolla film. Har en del här på datorn som jag inte har sett. Tror det blir Confessions of a Shopaholic nu, jag har läst boken men skjutit upp filmtittandet. Typisk tjejfilm känns det som..får se om det är något att se :)

Kram på er där hemma!
Postat av: Linis

grymt snygga!!! snorunge ;) då fanns det ju Zara även på Madeira, nice :D


Datum: 2010-01-14, Tid: 20:26:01
Postat av: Hanna

japp ;)

finns Zara och Mango men inte H&M tror jag.. Bershka hittade jag också :)


Datum: 2010-01-14, Tid: 21:33:44 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M


Datum: 2010-01-14, Tid: 22:12:40
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.