New pair of shoes

Jag skrev ett inlägg tidigare men det här jäkla internet sabbar för mig så det försvann :(

Igår var vi i stan och gick runt längs hamnen och så, det var fint :) Vi åt middag på en fisk- och skaldjursrestaurang (fast jag åt kyckling), innan vi gick hem och kollade på Stockholm Boogie, grym film!


Bild tagen från piren in mot stan


På kvällen tändes lampor överallt - superfint :)


Jag köpte ett par skor som jag förhoppningsvis kan gå lite längre i. Rätt snygga också :)

Idag promenerade vi en runda på dagen, solen tittade fram en del så det var nice. Tar det som ett tecken att vädret är på bättringsvägen.

Nu har vi svullat oss eftersom jag krävde lördagsgodis (annars får man knappt äta nåt godis haha) så mår ganska illa just nu.. Vi har sett 500 days of summer (lite trist men rätt söt) och Paranormal activity (jag såg den med Jimmy förut och den skrämde mig som fan så var tvungen att visa den för Marcus hehe) och nu är det strax dags att sova, Marcus har match imorgon så den ska jag titta på. Får se om det blir någon speltid för hans del. Jag hoppas i alla fall att solen hittar till läktarn :)

Sov gott folks så hörs vi! Kram
Postat av: Nickan

Jaså du, skor verkar var din grej där!!

Jag skickar dina gympadojjor i morgon tror jag, så slipper du köpa det i alla fall. Ha det så bra, kram


Datum: 2010-01-17, Tid: 11:33:47
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.