Tisdag


Hej hopp!

Jag har just varit pa intervju for kundservicejobbet jag har sokt. Blev ratt grillad men jag tycker att det gick bra :). De har fler att intervjua men trodde att jag skulle fa svar i slutet av veckan, sa da far vi se..

I sondags sag vi Sherlock Holmes pa bio, den var bra men lite halvjobbigt att forsta allt for de pratar jakligt snabbt och otydligt pa brittisk engelska :p Hyfsat billigt var det, 11 € for oss bada sa det var nice. En kul grej de har ar paus mitt i filmen haha, kandes skitkonstigt men valdigt bra for mig som har liten blasa :D

Igar var det sol sa vi gick till Lido men i vanlig ordning forsvann den nar vi skulle sola. Kakade min forsta pizza har ocksa (om man bortser fran Pizza Hut hehe) och den var helt okej. Ingenting jamfort med hemma om man sager sa, plus att den var dyrare sa lar inte bli sa mycket pizza framover for min del - kanske ar bra det ;).

Internetkillen var skitsnall, tydligen funkar inte deras gastnat men han loggade in mig pa hans eget alldeles gratis - det gillar vi!

Nej nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta pa mer, ratt mycket moln ute och jag har shoppingforbud pga ekonomiska orsaker :( Snart ny manad, hoppas jag far lite pengar till kontot da, kanner att jag har dalig koll nu :p

Ta hand om er folks :) Kram

Postat av: Nickan

Hej hej! Det kom ett lönebesked från Proffice så lite pengar har du nog fått, men bra att du är sparsam :-) Håller tummarna för att du får jobbet! Här är allt som vanligt, kallt och dom säger att det är snö på g, inte kul! Kramiz


Datum: 2010-01-26, Tid: 18:59:34
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.