Besök!


På lördagkväll får vi fint besök av Ms moster Nettan :) Det var extra längesen hon och jag sågs så det ska bli kul att träffa henne. M ska på match i Lissabon (troligtvis) så det blir jag som får ta emot henne. För hennes skull hoppas vi lite extra på fint väder under tiden hon är här då, även om det såklart är bättre än i Sverige. Jag kan tänka mig att alla ni svennar är rejält trötta på snön nu.

Idag anlände förstärkning till Frontline (avdelningen jag sitter på) i form av tre killar från Vadstena. Jag har inte ens hunnit hälsa på dem än, de är på utbildning just nu så får ta och göra det sen. Hoppas de är trevliga!

Igår var vi som sagt på bio i Madeira Shopping och jag köpte mig även en svart kofta från Zara, blev en likadan som jag har sedan innan (fast den är ljusrosa) för ca 20 €, väldigt värt :)

Nu ska jag farma lite innan det är dags att jobba igen. Ikväll blir det en lugn hemmakväll med filmtittande tror jag.

Update: Träffade just killarna :p Verkar väl trevliga, har inte bytt många ord med dem men har i alla fall hälsat nu hehe.

Postat av: angie

VAD ROLIGT MED MOSTER BESÖK! :D wiiieeehoo! hälsa så mkt!

hur länge ska hon stanna?

hoppas du mår bra halal. trevlig helg nu! IDAG BLIR DET EN BRA DAG :)



love love love love love love love


Datum: 2010-03-04, Tid: 16:37:21
Postat av: Hanna

absolut :D hon ska vara här en vecka :)

detsamma sweetie!


Datum: 2010-03-04, Tid: 20:50:16 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: Nickan

Hoppas ni får fint väder när Nettan kommmer, Hälsa så mycket o ha det så kul. Kram


Datum: 2010-03-04, Tid: 21:32:34
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.