Helg


Så var ännu en vecka med jobb slut. Vädret har varit helknäppt hela veckan, det är sol regn sol regn sol regn och det har till och med haglat en gång! Sjukt. Igår efter jobbet blev det tacos och sen massa gott framför Sagan om de två tornen. Jag har aldrig lyckats se alla tre Sagan om ringen-filmerna utan att somna. Jag har filmen i tre delar på datorn och vi såg första, sen pallade jag inte mer. Det är helt enkelt inte min grej och jag fattar inte hajpen, trots att typ hela världen är emot mig i den frågan.


Legolas och Aragorn som ska vara hunkarna i filmen. Helt okej men inga tiopoängare direkt..

Idag skiner solen fint och man borde egentligen vara ute. Istället har jag tillbringat dagen inomhus. Vaknade vid tolvtiden när M kom hem från träningen, han blev inte kallad till matchen i helgen så han blir hemma vilket iaf för någonting gott med sig eftersom han får vara hemma när Nettan kommer. Vi såg klart Sagan om de två tornen sen var det städdags. Det var bra längesen vi städade ordentligt och nu kändes det som ett måste eftersom vi får besök. Så nu är man allt mör efter dammsugning och golvtvättande.

Ikväll ska vi på tacokväll hos Emil och Danne och det ska bli skönt att slippa diska själva haha ;) Nej men det ska bli trevligt även om vi nog inte hinner stanna så länge, då Nettan landar strax efter 23 ikväll.

Hoppas ni får en trevlig helg folks! Ciao
Postat av: Nickan

Ja du, du brås nog på mig, har inte ens orkat se Sagan om ringen, känns inte som min grej.



Vi hörs!

Kram


Datum: 2010-03-09, Tid: 17:36:24
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.