Lugna gatan


Idag är en mycket lugn dag på jobbet, inte många kunder som ringer in. Kundtjänsten jag sitter på har försökt få ner väntetiden för kunderna under 1 minut ett bra tag och nu för första gången är vi riktigt nära. 1.02 ligger vi på för mars månad, rätt sjukt jämfört med typ Telia, Tele2 eller ComHem där man får vänta myyycket längre oftast. Hamnar vi under minuten nu så får vi 50 € extra i bonus så vi försöker kriga ner det. Svårt bara när det inte ringer så mycket.. Jajja vi får se hur det går, vi har idag och imorgon på oss. 
   
I helgen tog jag det bara lugnt, solande en del och var ute och käkade middag med Anna och Sofia medan Marcus var ute och festade hela natten haha, kul med ombytta roller där.

Helgen som kommer blir långhelg då vi är lediga fredag och måndag. Förhoppningsvis blir det soligt då vi ska på ötur på fredag. Planen är att hyra bil och åka upp i bergen eller nåt och se oss omkring. Jag har ju inget körkort tyvärr så får försöka göra nån annan nytta, typ dricka poncha och heja på dem andra som kör ;)

Är även sugen på båttur på måndag eftersom M nog är ledig då också så ska kolla upp priser och tider på det. Får se vad helgen mer bjuder på helt enkelt, ska väl hinna med lite party också tycker man :)


Googlade Madeira Island och fick upp denna bild.. Vet inte om det är riktigt så fin utsikt uppe från bergen men man kan ju alltid hoppas....

Hoppas ni får en fin påsk och massa gott påskgodis från påskharen! Jag väntar med spänning för att se om det kommer nåt ägg till mig haha :D

Postat av: Linis

Hälsa från mig!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)


Datum: 2010-03-31, Tid: 21:41:14
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.