Min frukost



Såhär börjar jag min lördag. Köpte ett kilo jordgubbar igår, en del är fortfarande lite hårda, det är inte sommar än. Men gott är det iaf vill jag lova!

Solen skiner och det blir nog en promenad ner till tjejerna för att sola. Egentligen hade jag och Sofia tänkt gymma imorse men båda bangade haha. Jag gymmade första gången i torsdags och har hyfsad träningsvärk nu. På måndag har jag bokat in introduktion med min PT, då ska vi väga mig och kolla hur mycket fett jag har som ska brännas bort haha!

Trevlig lördag mina vänner, kram.
Postat av: NIckan

Hej hej!

Låter ju kul med PT, får vi bidrag till det på jobbet? Bra om du kan få lite muskler i dina armar, minns när vi skulle bära sängen!! ;-)) Hoppas allt är bra, lite avis att ni börjar få sommmar.... Kram


Datum: 2010-03-28, Tid: 15:21:18
Postat av: Hanna

Ja, man måste ha PT när man tränar på det gymmet så det ingår. Totalt kostar det i månaden typ 70 € eller nåt, men jobbet betalar halva :)


Datum: 2010-03-29, Tid: 08:47:02 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Postat av: Nickan

Låter ju bra! Tror det är mycket roligare om man får lite råd och tips, och bättre också förstås! Längtar tills du kommer hem, nu är det ju påsk och då borde du få ett påskägg men jag har inte fixat det ..... Får se vad det blir, kramiz


Datum: 2010-03-29, Tid: 20:22:46
Postat av: Hanna

mmm tycker jag verkligen du borde ;) längtar också tills jag får komma hem! kram


Datum: 2010-03-30, Tid: 08:46:10
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.