Ni kan börja förbereda er nu!


24 maj - 13 juni har jag semester!

Jag ville egentligen ha semester så det kanske skulle vara lite mer sommar när jag kom hem men det var några andra som valde det före mig :( Ingen fara på taket, vi får fira Angie i förskott och majbarnen i efterskott, huvudsaken är att jag får komma hem och att ni är beredda då! Inte en lugn stund ska jag ha, varje dag ska det vara planerat nåt skoj :)

Back to work now - Ciao!

Postat av: Angie är GLAD!

WIEEEEEEHOOOOO!!!

min halal kommer heem på semester och det är klart det är fullbokat all day loong!

jag vet redan en dag som är bokat och klart :)

28 maj: SEX AND THE CITY PREMIÄR

sedan kommer det bli picknick, party, bad, grill och en massa massa bus!

tack för att du gjorde min dag nu hjärtat <3

längtar! puss puss puss puss


Datum: 2010-03-24, Tid: 15:57:46
Postat av: Haninini

klaart det är! :D det står redan i almanackan ;)

jaaa :) taggar redan nu wiee :)

puss!! <3


Datum: 2010-03-25, Tid: 08:49:36
Postat av: Linis

kuul =) då är du ju hemma på min födelsedag, jag förväntar mig något fint från Portugal ;) och att vi firar ordenligt :D


Datum: 2010-03-25, Tid: 09:17:20
Postat av: Hani

självklart syster :D jag har redan en idé om vad jag ska köpa... :)


Datum: 2010-03-25, Tid: 21:49:12 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.