RIP Skinnjackan


I'm sad :(

Min skinnjacka är lost. Glömde den på herravdelningen på Zara och nu har någon lycklig själ tagit med sig den hem (alternativt har personalen trott att den var skräp och slängt den). Hur som helst är det med oerhörd sorg jag skriver detta. Om någon känner sig manad får man skicka ner en jacka till mig så jag slipper frysa om kvällarna.

Kram

Postat av: angie

Dumma dumma dumma dumma!! inte sno från haninininini!

du kan få min vinterjacka om du vill stumpan? :)

räcker det till dem kalla kvällarna där borta?

hur är det annars?

tänker på dig en massa <3

puss o käärlek


Datum: 2010-03-02, Tid: 17:01:58
Postat av: Hanna

ååh så snällt :) men jag tror nog du behöver den hemma ett tag till va..? ;)

annars är det bra, sitter på jobbet och dricker kaffe!

<3love you


Datum: 2010-03-03, Tid: 08:42:29 URL: http://skickaettvykort.blogg.se/
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.