Solen är här!


Det verkar som att Nettan kom med fint väder! Både igår och idag har det varit uppehåll och mer sol än vad jag sett sen jag kom hit. Nettan kom ju i fredags kväll och hon hade med sig massa bra grejer till oss. Jag fick kläder som Lina gett henne, bland annat skickade hon med hennes sandaler och det var perfekt nu när det just blev sol :) Gör det något om de blir lite slitna Linis?

Igår gick jag och Nettan på promenad ner till Lido (bad- och solstället) för att kolla in hur mycket skador det blivit efter katastrofen. Jag trodde inte det var så farligt men hela bassängkanten ut mot havet hade gått sönder och det kommer inte lagas i år i alla fall. Väldigt synd, det finns inte så många publika badställen och på sommaren brukar det tydligen krylla av folk där. Man får ta och söka upp något annat ställe när det blir varmt för sola och bada vill man ju göra!

Nu sitter jag på jobbet och ska strax gå och jobba. Jobbar kvällspass denna vecka, 10-19 och det är rätt skönt eftersom man får sovmorgon och jag kan gå till jobbet i solsken :)

Hoppas att vädret håller i sig här och att det vänder hemma i Sverige också, för er skull <3

Postat av: Nickan

Låter ju härligt med sol äntligen. Här är det oförskämt bra väder, idag har det varit 28 grader och strålande sol, ca 22 i havet. Har badat två gånger idag, riktigt skönt!

Ha det så bra, Kramiz


Datum: 2010-03-09, Tid: 17:33:24
Postat av: Hanna

gud lyllo dig!! det regnar idag :(


Datum: 2010-03-10, Tid: 10:49:57
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.