Friday Night


Lisa Ekdahl - Hon förtjänar hela himlen

Sitter hemma och lyssnar på Lisa Ekdahls ljuva stämma :) Sjukt skön röst och bra låtskrivare i henne.. M är på nån form av thai-/kickboxning för att jobba på sin stelhet haha, han kan ungefär sparka i knähöjd som högst nu, så det behövs kanske :p Jag är inne på min tredje shakedag och börjar tröttna lite smått haha, i och för sig är det bra, förutom för figuren, att slippa göra mat hela tiden. Både tid och pengar som går åt ju, vilket jag hellre lägger på annat. Fast aa nu har jag inte ens några pengar att lägga överhuvudtaget, ca 2 € ligger på kontot som väntar på löning.. På måndag tror jag cashen rullar in och nu ska jag iiinte shoppa upp lönen, jag lovar!


Aja, ska sluta gagga och visa lite bilder istället - mycket roligare ju :)


Kolla! En dagens dagens på jobbet igår, skönt kunna gå med shorts utan att frysa :)


Smugglade in kameran i bastun på gymmet för att dokumentera hur gött jag hade det efter ett step-pass som tog kål på min koordination :p


Okej, den där blev inte så lyckad men jag vågade bara ta ett kort till ifall någon skulle komma in och tro att jag var nån skum tjej som tog kort i bastun


Tänkte visa hur fint vårt sovrum ser ut nu. Har jag inte nämnt att vår sängstomme inte håller för oss längre?? Marcus fick nåt ryck för några veckor sen och lyfte upp mig en meter över sängen och släppte mig sen rakt ner. Det resulterade i, vilket man kanske kunde ha förväntat sig, ett brak och en trasig säng. Vi låg i alla fall ett par veckor efter det med madrassen kvar på sängstommen men efter en tid orkade vi inte med att ligga ovanpå madrassen som om det låg en bomb under, så nu sover vi på golvet istället. Funkar bra ändå, det är rätt skönt faktiskt :)

Vi har börjat leta efter en ny lägenhet nu så det känns skönt, denna är rätt så sliten asså.. :p Flytt blir det inte förrän augusti eller så men lika bra att börja kolla runt nu. Förresten vill en kollega på jobbet sälja sin gamla skruttisbil till oss för typ inga pengar alls så det vore niiice om det blev av. Fast tyvärr har M vissa standards när det kommer till bilar, de får inte vara hur skruttiga som helst tydligen :p

Nu får jag ont i nacken av att ligga och skriva så ska sluta. Imorgon har jag utbildning i VoIP, det ska bli kul och lärorikt. Startar med frukost på jobbet kl 9.30 och sen på kvällen är vi bortbjudna på middag. Trevlig Helg!!
Postat av: Nickan

Kul att läsa! Kramiz och trevlig helg ;-))


Datum: 2010-04-24, Tid: 00:02:51
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.