Törstig torsdag?

Gårdagen var kort men trevlig. Eftersom att jag gick upp så sent hann jag bara med en timmes power walk och sedan följde jag med J till Kista Galleria. Han behövde nya "trasor" (hans eget uttryck) så jag agerade smakråd. Vi hittade ett par snygga jeans och en skjorta, nice att shoppa utan att bli fattigare ju! Kanske ska bli stylist hehe. Efter gallerian åkte vi hem till J och kollade På spåret med hans familj. De kollar igenom alla säsonger, sjukt mycket ju! Jäkligt trevligt att kolla på när man är flera sådär, i vår familj är vi sällan tillsammans alla och är vi det så handlar det mest om mat, dryck och vem som skriker högst.

Jag orkade inte åka till Maria igår så slaggade hos J och gick upp ganska tidigt ändå, han skulle på föreläsning. Eftersom att jag är rädd för städerskan vågade jag inte gå hem direkt ifall att hon skulle vara kvar hemma så jag gick till cafét på bibblan och drack kaffe och läste tidningen. Lite mys sådär faktiskt, läser sällan tidningen hemma, då är datorn roligare.

Idag fyller min fina bror Jesper år!! Han blir hela 28 år, sickt ju. Mitt schema ser ut såhär:
1. Slå in Jespers paket.
2. Laga soppa.
3. PW i solen (om jag hinner).
4. Möta upp Lina vid Lifestyle tattoo kl 17 då hon ska tatuera sig! Spännande och jag är btw sjukt sugen.
5. Hem till Jesper i Stadshagen för att fira honom. Ryktas om tårta men jag ska vara stark. Idag ska jag äta 5-8 bananer och 5-9 glas lättmjölk, mmm.. Ett glas vin eller två kanske slinker ner dock om det nu bjuds på det. Man må ju unna sig som Myran hade sagt.
6. Se till att betala avgiften för turistvisumet så att jag får åka till NY, mitt satans bankkort vill inte fungera!!

Nu ska jag sätta igång med min to-do-list!


Jesper och jag på kryssning. Jag hade en blåtira på höger öga och får anta att det är därför jag ser mentalt retarderad ut. För övrigt är tuberna vi visar upp drinkar, rätt (o)coolt!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.