Lördag

Idag är jag stark. Eller om ett tag i alla fall! Gårdagen blev en rätt blöt historia, började med middag hemma med Mamma och drog sedan till fridhemsplan där Lillan satt på Sitting Bull med sin släkt typ. Eller aa bror och kusiner i alla fall, trevliga killar. Smart som jag var glömde jag först plånboken hemma så när jag hunnit till tunnelbanan får jag snällt gå hem igen för att hämta pengar. När jag sedan åkt in upptäcker jag att jag glömt legget hemma, sjukt duktig tjej! Tur att jag slapp bli leggad då. Kanske börjar se gammal ut..

Vid stängning gick vi vidare till nästa stopp, Lokal, där det var sjukt packat med folk. Anders söp oss alla under bordet typ, drinkar efter drinkar intogs och jag och Lillan blev sjukt fulla haha. Hade tänkt möta upp J som fyllde år igår men blev inget med det då. Längesen man var så körd men det var en trevlig fredag anywho!

Idag har jag inte gjort många knop, har dock käkat vanlig mat! Pallar inte med soppdieten i NY så tänkte att jag lika gärna kunde börja fuska idag. Lyxade till det med lunch på Café Boullan alldeles nedanför oss, rostbiff och potatissallad mmm. Nu är det tänkt att jag ska power napa lite innan jag beger mig mot söder och Lillan. Hennes dejt (eller vad man ska kalla det) ska dj:a på Magenta så dit lär vi nog gå. Usch, jag kan fan inte sova på dagen längre, är alldeles för rastlös..får väl sätta på typ Animal planet på tvn så kanske det går.

Idag taggar jag till denna:
Freakin' awesome!!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.