Fotboll


Hej hej bloggöön! Ett tag sen nu, ibland behöver man en paus... Nej men vad har hänt sen sist då?? Var sjuk förra veckan då, så gjorde inte många knop i helgen. Vi gick och åt sushi på söndagen but that was it. Denna veckan har varit rätt bra, jobbat kväll 10-19 och det är nice så länge det är sköna människor man jobbar med. Bio i tisdags, Iron Man 2 blev det, riktigt skön rulle. Bättre än ettan måste jag säga också.

Igårkväll blev det hem till Oskar och Jonas för myshäng med vin på deras sköna balkong i nya lyan. Sara är på besök på ön, en tjej som slutade precis innan jag började men vi hann med en partykväll tillsammans innan hon drog hem. Skön tjej, kul med folk på besök :)

Idag blev det gymmet efter jobbet och sen vidare för fotboll! Är ett gäng från jobbet plus några portugiser som lirar lite ploj på fredagar. Riktigt skoj var det, jag är just hemkommen och måste hoppa in i duschen för svettig blev man ju. Dålig fotbollskondis hehe...

Nu kom Marcus hem så ska hoppa in i duschen sen blir det väl nån film.

KRAM och TREVLIG HELG!!

Postat av: Nickan

Hej hej! Låter ju mysigt! Här är det regn o trist. Ska kanske åka o hämta Lina, hon har ju också varit sjuk. Får se om jag vågar mig ut. Ska kolla Barca i kväll, spännande vika som vinner ligan. Ha det så bra i helgen, kramiz


Datum: 2010-05-08, Tid: 14:41:05
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.