jakten på beach 2010 continues...


Nu så, haha! Idag har jag börjat med en ny diet som ni säkert har läst om på Aftonbladet - Varannandags-dieten. Spännande! Den går alltså ut på att man varvar med pulvershake ena dagen och vanlig mat nästa. Man ska lura kroppen på något roligt sätt :) Anna och Sofia på jobbet började för ett par veckor sen och nu blev jag sugen så jag har köpt proteinpulver med chokladsmak från Bioforma och har idag alltså ersatt frukosten och lunchen med det blandat med sojamjölk. Än så länge mår jag lite lätt illa av smaken, det var inte direkt supergott ju.. Får hur som helst se hur länge jag pallar med det och hur träningen kommer att gå.

Sjukt stressigt på jobbet idag så har inte hunnit reflektera över någon hunger ens. Jag jobbar 10-19 denna vecka så blir lite sovmorgnar, det är skönt :)

Läskigt med vulkanaskan måste jag säga, Mamma är fast i Barcelona hon, eller inte nu längre vad jag förstår, de hade igår fått plats på en buss som skulle till Köpenhamn. Får se när hon kommer hem och hoppas också att skiten löst sig tills jag ska hem, annars kommer jag flippa ur!

Nu: Back 2 work, sen träning efter jobbet. Hoppas ni mår braa hemma, trots att ni för tillfället är fast i tråkiga Sverige. (Nej, skämta bara. Jag älskar Sverige <3) Puss!

Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.