Tillbaka på ön


Japp! Fast nu var det i och försig ett tag sen jag kom ner igen.. Närmare bestämt en vecka och tre dagar..men segt att blogga må jag säga :p Hade en underbar semester hemma med släkt och vänner. Gick på tok för snabbt - vad hann jag med egentligen??? Några vackra studentskor, födelsedagar och skönt hemmamys, helt perfekt egentligen :) Nu tycker jag bara det är dags för vissa att ta sitt pick o pack och..komma ner hit!


Glada flickor på Annelies student!

Sen jag kom ner igen har jag hunnit med en sommarfest med jobbet som var riktigt trevlig. Gokart på dagen (jag var sämst) och sen lunch på ett mysigt rosa ställe. På kvällen en schysst middag på ett riktigt nice ställe. En terass med grym utsikt och fri bar haha! Och så utgång på det. Riktigt kul när svennarna röjjer på nattklubben Molhe till Abba! Bra styrt av jobbet må jag säga :)


Fia lyckades ha kvällens vackraste klänning :)

Första jobbveckan flög iväg och så var det lördag igen = utgång. Denna gång startade vi med middag på restaurang och sedan samma terass som lördagen innan för att kolla fyrverkerier! Varje lördag i juni så visas det upp ett ordentligt fyrverkeriprogram och sen får folket rösta vilket som varit bäst. Vinnande bidraget får äran att smälla nyårsfyrverkerierna sen och shit, två grymma bidrag jag sett hittills iaf! Riktigt vackert med stämningsfull musik till :) Anyway, efter terassen drog vi hem till Anna, Sofia & Jens (där jag för övrigt bor just nu) för lite vin ur 5-litersboxen vi köpte i veckan haha! Efter lite lekar bar det av till Copa för dans och sedan slutligen Molhe där vi träffade några av våra PTs :) Kom väl hem någon gång runt sju, alldeles laagom trött var man ju då....


Gänget på Copacabana

Idag har jag varit sjukt trött men ändå lyckats springa några kilometer på gymmet och därefter varit på bio. She's out of my league blev det, lagom rolig och lättsam film. Efter filmen var jag och Jens ölsugna så vi satte oss på deras balkong, drack Coral och lyssnade på fin musik, go kväll!

Nu ligger jag på madrassen i vardagsrummet, som har blivit mitt rum för ett tag ;) Det var inte min grej att vara själv hemma i lägenheten så tog mitt pick och pack och flytta hit hehe! Får se hur länge de pallar med mig bara ;p

Nej, nu är det nog dags att slockna så jag orkar upp strax före 7 imorgon.. Fyradagarsvecka är väl härligt ändå! Får se om vi lyckas fixa lite sill och nubbe tills på fredag, jag vet bara att vi ska börja med champagnefrukost :)

Saknar er där hemma mer nu när man fått smaka på Sverige litegranna... Så tycker ni ska packa väskan och bara glida ner hit, you will like it!!
Namn: Epost: URL:

SENASTE

KATEGORIER

ARKIV

LÄNKAR

Design och kod av Chribba, Chribba.se.